måndag 23 mars 2009

Då blev jag också en bloggare då

Hej på er som läser detta! Detta är då min första blogg och såvida mitt första blogg-inlägg. Så då passar det väl att förklara vad mitt syfte med denna blogg är. :)

Det är konstaterat att mina tankebanor inte tar samma vägar som för normalt folk. Det rör sig väldigt mycket och konstiga saker i mitt huvud, vissa saker är väldigt smarta andra inte. Samtidigt är ett av mina största nöjen och delmål i livet att utvecklas och bli bättre på alla sätt tänkbara. Spelar ingen roll vad det är för nått, alltid roligt att känna att man utvecklas. :)

I denna blogg kommer jag vädra allt som rör sig i mitt huvud. Det kommer inte bli något "idag åt jag müsli" utan kan handla om allt från goda matrecept och knasiga drömmar till politik och psykologi. Jag kommer visserligen skriva lite om mig själv och vad jag upplever också men jag kommer hålla mig till vad jag tror är läsvärt för andra. Kvalitén kommer troligen variera från lättuggat till härdsmälta för hjärnan.

Genom att vädra alla dessa tankar hoppas jag dels på att underhålla och/eller utbilda mina läsare. Jag hoppas även att folk vill lära mig något genom att ni kommenterar mina inlägg. Jag är varken allkunnig eller övervis men med hjälp av dialog hoppas jag kunna bli både visare och kunnigare. :)

Jag tror själv att sidan egentligen blir mer riktad till de som inte känner mig eftersom jag redan vädrar vad jag tänker med mina kretsar. Naturligtvis får ni som känner mig kommentera också. :)

10 kommentarer:

Annika sa...

Ska bli intressant att få följa dina tankegångar.

Peter Bergman sa...

Håller med föregående skribent. :-)
Fin design på bloggen förresten. Passar dig lite. Hehe... lite fyrkanter å så ;-)

Anna sa...

Välkommen till bloggvärlden får man väl säga då!

Johan Weiefors sa...

Första inlägget kan handla om galna nassar kanske?

http://www.youtube.com/watch?v=FEAqNuceAzY

De är farliga pojkar det där. Några av de få som faktiskt kallar sig för nazister öppet. De kampanjar ibland här i uddevalla, det ligger planer bland vänstern att motdemonstrera när de visar sig här igen. http://patriot.nu/nu/kamp/visa_kamprapport.asp?krapportID=959

Johan Weiefors sa...

Och just det, deras ledare sitter inne för mordförsök....

Hinken sa...

Första inlägget kommer inte handla om det men det är fullt möjligt att jag skriver nått i framtiden om dom. Det är helt klart intressant i alla fall. Och dom är dumma. xP

Anonym sa...

dina tankar e grymma =P

Annika sa...

Dumma människor ska inte ignoreras, de kan vara nog så farliga :O

Anonym sa...

Skönt med en blogg utan krusiduller, Designen är som ett vänligt rum, det finns plats för männinskor och tankar.

Hinken sa...

Tackar så mycket! :)
Vill inte framstå som självgod eller så men jag gillar själv när det är så. :)